Про нас

Будинок дитячої та юнацької творчості

Головне призначення закладу – давати дітям та юнацтву додаткову освіту, забезпечувати потребу у творчій самореалізації і організації змістовного дозвілля, а також сприяти розвиткові та формуванню індивідуальної творчої особистості. Зробити дитину головною діючою особою, розбудити та зберегти творчі витоки особистості – ці завдання реалізуються протягом кожного навчального року у змісті, формах, методах діяльності педагогічного колективу Будинку дитячої та юнацької творчості.
З 2007 року по даний час директором районного Будинку дитячої та юнацької творчості є Єнютіна Олена Францівна.
Найбільша нагорода для керівника – це визнання учнями і батьками авторитету того закладу, яким він керує, якому щодня віддає частинку себе, свого серця.



Кредо БДЮТрозвивати дитину як неповторну індивідуальність, формувати в неї творчий 
потенціал, прагнення до самостійної пізнавальної діяльності.

Місія, цілі, завдання, цінності діяльності БДЮТ
Головна мета закладу:
§  підвищення мотивації особистості до пізнання і творчості, створення умов для інтелектуального, духовного та фізичного розвитку дітей та молоді у вільний від навчання час;
§  задоволення освітніх потреб через залучення до науково-технічної, художньо-естетичної, декоративно-ужиткової, туристсько-краєзнавчої, спортивно-оздоровчої, дозвіллєво-розважальної роботи.
Тому завдання БДЮТ  полягає у створенні атмосфери турботи і підтримки учнів, яка сприяла б розвитку їхніх можливостей, задовольняла їхні інтелектуальні, емоційні й соціальні потреби. 
В основу роботи  закладу освіти покладено місію, яка  полягає в тому, щоб створити найбільш сприятливі умови розвитку для всіх дітей з урахуванням їхніх схильностей та здібностей шляхом уведення в освітній процес інноваційних методик навчання й виховання, збереження та примноження традицій закладу, заснованих на національно-патріотичних засадах, створення умов для максимального розкриття творчого потенціалу, комфортних умов для розвитку особистості дитини.
Робота спрямована на те, щоб кожен гуртківець міг:
§  поповнити знання у сферах, які цікаві учневі й розкривають перед ним нові горизонти пізнання;
§  розвивати спроможність приймати самостійні рішення;
§  навчити радіти навчанню й поважати освіту;
§  розвинути свій емоційний інтелект;
§  отримати необхідну індивідуальну педагогічну підтримку;
§  розвинути самосвідомість кожного гуртківця як самостійної особистості і як члена колективу;
§  зберегти і зміцнити моральне, фізичне і психічне здоров’я вихованців;
§  сприяти взаємоузгодженню зовнішніх потреб та внутрішніх мотивів до саморозвитку та самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу.
 Таким чином, у закладі цінується почуття незалежності, яке поєднується з відповідальністю за виконання своїх обов’язків, заохочуються індивідуальні інтереси, що сприяють загальному розвитку колективу.
Технологія розвитку: “Допоможи мені це зробити самому”. Керівник гуртка не вчить, а допомагає гуртківцю вчитися, пізнавати себе і світ. Керівник гуртка не виховує, а допомагає гуртківцю шукати себе кращого, не тисне на гуртківця, а створює йому умови для вільного самовизначення, не принижує його, а окрилює. Розвиває, плекаючи в дитині індивідуальне, самобутнє, спираючись на її природу, боячись втратити здібності.
Такий підхід дає можливість створити позашкільний заклад особистісного розвитку і самовдосконалення. У Будинку дитячої та юнацької творчості кожного люблять, шанують, цінують, незалежно від творчих успіхів, за те, що він людина. Про кожного піклуються настільки, що він стає цікавим собі та іншим. Навчальний заклад об'єднує всіх, надає уміння міркувати в умовах краси, гри, фантазії, творчості. Це заклад, де виховують за допомогою духовних багатств народної культури і народних традицій, моральних цінностей і ремесла, прищеплення дитині всього кращого, що накопичено народом і іншими народами, це пошук нового сенсу життя і нових форм життя, ідеалу добра, любові, правди, краси.
У Будинку дитячої та юнацької творчості вчаться бути творцями, створено умови, щоб кожен міг знайти справу до душі. І найвища творчість – розкриття та реалізація кожним гуртківцем своїх потенційних можливостей.













Немає коментарів:

Дописати коментар